Maatregelen rond covid-19 en zomersluiting

Lees hier hoe je ons zoals steeds kan bereiken zolang de maatregelen rond Covid-19 van kracht zijn en tijdens de zomerperiode.

Beste klant,

ZOMERSLUITING

Aangepaste regeling zomerperiode - maandag 13 juli tot en met zondag 2 augustus.
Bestellingen en leveringen blijven mogelijk volgens onderstaande aangepaste regeling:

  • Bestellen kan van maandag 13/07/2020 t.e.m. zondag 02/08/2020 van 8.00u tot 16.00u via volgende contactgegevens:
    Mail: gyproc_orders@gyproc.be
    Tel: 03/360.24.50
  • Bestellingen X Pro, X L en X Plus in bulk
    Wij informeren u graag dat er geen bulkleveringen van de pleisterproducten X Pro, X L en X Plus geladen kunnen worden in de periode vanaf 10 tot 15 augustus. Gelieve hiermee rekening te houden en in de voorafgaande weken uw voorraden aan te vullen zodat ook uw service aan de klanten gegarandeerd blijft.
  • Om de leveringen zo vlot mogelijk te doen verlopen, zal onze klantendienst u steeds eerst contacteren. Door de aangepaste regeling tijdens deze vakantieperiode is het wel mogelijk dat de levertermijn iets langer dan normaal is. Wij hopen hiervoor op uw begrip te kunnen rekenen.

Heeft u tijdens deze sluitingsperiode technische vragen? Geen probleem, dan helpen wij u graag verder via TechnicalSupport@gyproc.be

 

COVID-19

Naar aanleiding van de maatregelen die de federale overheid genomen heeft om de verspreiding van het coronavirus COVID-19 te beperken, willen we jullie graag informeren dat wij als bedrijf ook de nodige maatregelen treffen.

Gyproc blijft operationeel maar we zoeken wel naar oplossingen om onze medewerkers en klanten zoveel mogelijk te beschermen, maar tegelijkertijd toch onze dienstverlening te garanderen.

Bestellingen
Onze customer service blijft voor je klaar staan. Je kan je bestelling gewoon doorgeven tussen 8.00u tot 17.00u via de gekende weg:
Mail: Gyproc_orders@gyproc.be
Telefonisch:

  • Ralf Aubroeck: 03/360.24.51 - ma / di / wo / do / vr
  • Veerle Troubleyn: 03/360.24.52 - ma / di / do / vr
  • Inge Meeus: 03/360.24.55 - ma / di / do
  • Gunther Smet: 03/360.21.63 - ma / di / wo / do / vr
  • Luc Brees: 03/360.21.64 - di / wo / do / vr

Sales
Rechtstreeks contact opnemen met jouw Regio Manager of Specifier? Klik hier.

Sales Support

  • Ingrid Maes: 0499/94.70.61
  • Lindsey De Vos: 03/360.24.32

Technisch advies via helpdesk
Om de veiligheid van onze collega's van de helpdesk te garanderen, hebben wij de nodige maatregelen getroffen zodat zij jullie kunnen blijven ondersteunen met technisch advies, maar dan van thuis uit.
Voor technisch advies kan je daarom voorlopig niet terecht op het normale nummer. We raden je aan jouw technische vraag te stellen via het online formulier: https://pro.gyproc.be/nl/helpdesk

Toch telefonisch contact opnemen? Dat kan tussen 8.30u tot 17.00u via:

  • Koen De Wit: 03/360.25.28
  • Hugo Van Keymeulen: 03/360.25.25
  • Kris Maris: 03/360.25.27
  • Raf Heeremans: 03/360.25.19

Onze collega’s blijven dus voor je klaarstaan!

Leveringen
Leveringen zullen verlopen zoals gepland en in lijn met de richtlijnen van de federale overheid. We vragen iedereen zeker mee te waken over een goede hygiëne.

Opleidingen
De praktische opleidingen voor professionals in het Training Center gaan terug door vanaf 1/7/2020, met aangepaste maatregelen. Voor meer info en inschrijven kan u naar de pagina gaan: https://discover.gyproc.be/opleidingen

Algemene vragen
We hopen op jullie begrip te kunnen rekenen. Mocht je toch nog vragen hebben, kan je contact opnemen met
info@gyproc.be of bellen naar:

  • Erika Antheunis: 03/360.23.06

Zorg de komende tijd goed voor jezelf en de mensen rondom je.